Ακυρώσεις

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφ’ όσον αυτό γίνει έγκαιρα και προτού γίνει η αποστολή της. Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε με το κατάστημά μας τηλεφωνικά ή με email αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας.

2ετής εγγύηση για ελαττωματικά προϊόντα

Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, εάν το προϊόν που παραλάβατε παρουσιάζει αποδεδειγμένα πραγματικά ελαττώματα, έχετε το δικαίωμα να μας το επιστρέψετε και είτε να ζητήσετε αντικατάταση ή επιστροφή χρημάτων (εφόσον δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση). Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων σας, επιβαρύνουν αποκλειστικά εμάς, το κατάστημα.

Προϋποθέσεις

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος και να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση (εφόσον υπάρχει διαθέσιμο) ή επιστροφή χρημάτων, πρέπει:

α. Να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή με email για το ελάττωμα του προϊόντος εντός 2 ετών από τη στιγμή που το παραλάβατε. Εάν καθυστερήσετε ή δεν μας ενημερώσετε, διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή του προϊόντος.

β. Να βεβαιωθούμε ότι πράγματι το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Εάν το προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μέσα στους πρώτους 6 μήνες, θεωρείται ότι το πρόβλημα υπήρχε όταν το παραλάβατε, εκτός αν ο έμπορος μπορεί να αποδείξει το αντίθετο. Επομένως, δικαιούστε δωρεάν επισκευή και αντικατάσταση, ή αν αυτό αποδειχθεί πολύ δύσκολο ή δαπανηρό, μπορεί να σας προταθεί μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας.

Εάν το προϊόν που αγοράσατε χαλάσει ύστερα από 6 μήνες, εξακολουθείτε να δικαιούστε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση ή, τουλάχιστον, μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας. Ωστόσο, θα πρέπει να αποδείξετε ότι το πρόβλημα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων.

γ. Το προϊόν να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με τα έγγραφα, την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο και τη συσκευασία που συνόδευε το προϊόν.

Ένα προϊόν θεωρείται ελαττωματικό όταν:

  • δεν αντιστοιχεί στην περιγραφή του προϊόντος
  • έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από το μοντέλο της διαφήμισης ή από αυτό που είδατε στο website μας
  • είναι ακατάλληλο για τον επιδιωκόμενο σκοπό – είτε για τον οποίο χρησιμοποιούνται γενικά τα προϊόντα αυτού του τύπου, είτε για τον οποίο το παραγγείλατε κι εμείς δεχθήκαμε
  • δεν έχει την ποιότητα και τις επιδόσεις που έχουν κανονικά τα προϊόντα αυτού του τύπου
  • δεν έγινε σωστά η εγκατάσταση – είτε από εμάς, είτε από εσάς εξαιτίας ελλιπών οδηγιών εγκατάστασης.

Επιστροφή προϊόντων / Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε.

Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Τα αρχικά έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας δεν επιστρέφονται.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με τα έγγραφα, την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο και τη συσκευασία που συνόδευε το προϊόν.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός τεσσάρων (4) ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εάν η παραγγελία σας έχει πληρωθεί με αντικαταβολή ή με τραπεζική κατάθεση. Για παραγγελίες που έχουν πληρωθεί με πιστωτική/χρεωστική/πιστωτική κάρτα η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο.